keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

hattupää

148137046053054-horz065134-horz055143158-horz092151 Heyy! Tossa oli vähän kuvasaldoa tältä päivältä. Näin jälleen pitkästä aikaa ihanaa Iraa. <3 Päällä mulla oli uusi Carlingsin hapsuliivi, H&M:n shortsit sekä toppi, Lindexin hattu sekä äiskän vanhat purkkarikengät. Ne on aivan ihanat, tulee vaa liian harvoin käytettyä.. Jotkut tarkkanäköiset saatto huomata mun nenässä jotain uutta?! Siihen ilmesty noin pari kuukautta sitten pikkunen timantti ja vähän aikaa sitten päätin vaihtaa siihen renkaan. Tykkään paljon!! Instagramissa mua seuraavat ovatkin jo nähneet sen, mutta tääläpäin ei kuvissa oo tainnut hirveesti nenälävistys näkyä.. Mulle toli jo meidän Kaakkois-Aasian reissulla hirveä hinku saada kyseinen lävistys ja täälä Kouvolassa käyntiin sitten työkaverin kanssa semmoset ottamassa. ;-) Mutta tän hetken kuulumisiin! Pari viikkoa sitten oltiin siis Julian ja parin Aussi vieraan kanssa Ruississa. Oli kyllä superhauskaa vaikka ei edes törkeän montaa esiintyjää nähty.. :-D Ilmat suosi ja seurassa ei ollut valittamista! Nyt pitäis yrittää jaksaa painaa duunia sata lasissa ja säästää rahaa.. Multa ei vaan niin hyvin onnistu noi "en tee muuta ku duunia" ja "nyt en shoppaile mitään" haha :-D Mä en vaa jaksa olla paikoillani hirveän pitkiä aikoja tai olla tekemättä "mitään". Mutta parhaani yritän! Säästämisen kohteena mulla on, yllätys yllätys, uusi reissu!! En edes muista oonko mä tosta vielä mitään puhunut täälä?! But anyway, ollaan siis Riian ja Julian kanssa lähössä syyskuussa Balille noin kuukaudeksi hengailemaan ja siitä Australiaan! Tarkoituksena on hankkina working holiday viisumit ja tehdä siis duunia sielä sekä reissata. Oon supersuper innoissani!!!! Saa nähdä mitä tän blogin kanssa sitten taas käy.. :-D Olisi kyllä kiva aina välillä bloggailla sieltäkin suunnilta, mutta we'll see! Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa. :-) Instagramia tulen ainakin varmasti jälleen päivittelemään tasaseen tahtiin (@riuneri). Mutta yritän ainakin ennen seuraavaa reissua saada väsättyä muutaman reissupostauksen viime matkalta haha!! Lateeer <3

2 kommenttia:

  1. Toi hapsuliivi ja hattu! Oi että ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi voi kiiitos<3 mäkin tykkään niistä kauheesti! :-)

      Poista